Dålig uppdate..

Nu har jag vart så där dålig på att uppdatera bloggen men allt har vart så sjukt stressigt. Mkt i skolan, fått två nya extra jobb, mamma på heltid... Ja ni fattar. Men ändå är allt så gött när man har mycket att göra på något sätt, jag somnar ju rätt skönt om kvällarna vill jag lova. Ett av jobben jag fått är ett till danslärarjobb i Filipstad och det andra är en provanställning på vålbergs fritidsgård. :) ska bli så kul att prova på något helt nytt som jag inte gjort förut.

Idag har jag varit i stan, blev bjuden på lunch hos Mikkis, litte gött det var då. Supermätt resten av dagen vill jag lova. Sen bar det av mot molkom för att jobba kvällen på åsbacka. Imorgon börjar jag 07:00 så det kanske är läge att sova nu faktiskt.

Ska försöka bli bättre på att uppdatera i fortsättningen! Dagens tipps får iallafall bli Carolina Gynnings parfym, så underbart god! Den doftar jag i höstburret så ni vet ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Gött å jobba. Är Robin pappaledig nudå?

2011-10-20 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0