...

Tjo! Idag har varit en riktig härlig dag. Gjort naglar på mig skäl (mintgrön glittriga tippar och mintgröna rosor). Sedan gjorde jag mig och lillan i ordning och drog till Karlstad för att träffa tjejerna <3. Där hittade jag lite nytt så klart, dock inget att ha på mig imorgon när vi ska ut och fira min födelsedag. Men det finns med all säkerhet mins 10 alternativ i min garderob redan som man kan ha :). Så idag blev det en rosa stickad tröja, vit tight skjorta, grå/vit finstickad tröja, turkos/grön basic tröja och två nagellack i vi rött och beige. Så jag är väldigt nöjd! Nu ska jag mysa ner framför tv:n med mig själv och en sovande bebis.

Viljah mitt älskade lilla busfrö. Du är det bästa jag någonsin fått och all min kärlek till dig nu och föralltid. Gullehöna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0