2012

Gott nytt år får man väl börja med att säga. Sen vill jag fortsätta med att säga jätte förlåt för min dåliga uppdatering. Det är fan inte lätt att hinna med allt faktiskt.. Så ja, nu har farmor talat igen. Ja jag ska sluta låta som en 50 årig kärring ;) hade ni förresten några nyårslöften? Inte?! Nej samma här, tänkte väl bli en sundare och friskare människa, men det blir jag ju varje måndag ändå. Hehe. Nej men helt ärligt så är det faktiskt så att måndagar är alltid en bra dag att börja nått nytt med, å andra sidan funkar tisdagar, torsdagar och söndagar också ganska bra... Jag har iallafall bestämt mig för att börja träna igen, just på måndag. Och inför det har jag införskaffat nya reebook easytoone och blackburn! Vill ju inte få sambokilon nu när jag ska flytta ;) önska mig lycka till. Imorgon gör jag även första arbetspasset på mitt nya jobb. Fy fan vilken bra start på detta året, vart ska det sluta?
Puss C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0