Mot Karlstad

Så där, då hade man gjort sig och ett barn i ordning på mindre än 20 min, nytt rekord för min del! Är på väg till Karlstad, sista dagen på lovet måste man hitta på något :)

Resten av dagen går åt till BVC besök och soffköp. Har hittat en jätte fin tresitts med schäslong i svart fuskskinn. Super när man har småbarn, bara att torka av med en blöt trasa om det blir kletigt :) Haha bra för mig som är lite lätt pedantiskt.

På måndag får vi flytta in i lägenheten också, längtar sönder! Den är så fin, tror inte jag berättat så mkt om den men det jag kan säga är att det är en tvåa med öppen planlösning, nytt kök som aldrig är använt, trägolv, nya tapeter, två walk in closet, kaklat duschrum, egen ingång och en liten bit tomt. Kan det bli bättre? Bilder kommer direkt när allt är klart.
Puss C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0